Hello, i have a question about Suggestion

Need help with the files, here's the place to ask your questions.

Moderator: EMG

Hello, i have a question about Suggestion

Postby Brandy2014 » January 31st, 2015, 12:51 pm

I try a File over and over again.....
Now the Accelerator, and after five times listening the Files i became chills....

Is this normal for the body does my mind in radical Change is?

Sorry my English......
Come from German.......
Brandy2014
Newbie
Newbie
 
Posts: 8
Joined: March 7th, 2014, 1:00 am

Postby Endo » January 31st, 2015, 1:37 pm

Yikes. Tell you what, write what you want in German, and either one of our local German speakers can talk to you, or we can attempt to use Google Translate.

Huch. Ich sag dir was, schreiben, was Sie wollen in der deutschen und einer von unseren lokalen deutschen Lautsprecher können mit Ihnen zu sprechen, oder wir können versuchen, die Verwendung von Google Translate.
Endo
Guru
Guru
 
Posts: 559
Joined: December 12th, 2011, 1:00 am

Postby Brandy2014 » February 1st, 2015, 9:15 am

Hello,
I come from Germany.
This page is madness and I'm happy to come back here.

Now to my question ........
My partner has "already taken to be" some files * gg *
Train Perfect Wife
and TPE
Hyperdrive
and constant aching need

and, of course, since they all had some problems implementing the amplifier of everything from sleep to wake up again ........
Everything looks and works so far already.

Now to my question ......... origin of the
Can it be that since she has just heard the amplifier several times the chills and cold feet (looking at women is nothing new) can occur to the mind and body have "adjusted" ??

Gladly experiences will be happy to read from here present females.

Thanks in advance

In Deutsch

Hallo,
Ich komme von Germany.
Diese Seite ist wahnsinn und komme gerne hierher zurück.

Nun aber zu meiner Frage........
Meine Partnerin hat einige Dateien "schon zu sich genommen" *gg*
Train perfekt Wife
als auch TPE
Hyper Drive
und constant aching need

und natürlich, da sie etwas probleme hatte alles umzusetzen den Verstärker der alles vom einschlafen bis zum aufwachen wiederholt........
Alles wirkt und funktioniert soweit schon.

Nun zu meinem Ursprung der Frage.........
Kann es sein das gerade seit sie den Verstärker mehrmals gehört hat das Schüttelfrost und kalte Füsse ( weis bei Frauen nichts neues) auftreten kann bis der Körper und Geist sich "angepasst" haben??

Gerne werden auch von hier anwesenden weiblichen Personen Erfahrungen gerne gelesen.

Vielen Dank im voraus
Brandy2014
Newbie
Newbie
 
Posts: 8
Joined: March 7th, 2014, 1:00 am

Postby Endo » February 1st, 2015, 11:26 am

I think I've got it now. So, this is the first I've heard of getting chills after using lots of hypnosis files, but I have heard of some people with weak hearts needing to get up from their sitting or sleeping position slowly in order to not shock their hearts.

It may just be the case that her (your?) body temperature is dropping due to the natural slowing of the heart when in hypnosis, and maybe your house is cold? I always do hypnosis stuff in bed, so I either end up warm or asleep.

Ich glaube, ich habe es jetzt. Also, das ist die erste habe ich bekommen Schüttelfrost nach der Verwendung von vielen Hypnose -Dateien gehört, aber ich habe von einigen Menschen mit schwachen Herzen brauchen von ihren Sitzen zu bekommen oder Schlafposition langsam , um ihre Herzen nicht schockieren gehört.

Es kann nur den Fall, dass sie ( Ihre ? ) Körpertemperatur wird durch die natürliche Verlangsamung der Herz wenn in Hypnose fallen , und vielleicht Ihr Haus ist kalt? Ich tue immer Hypnose Sachen im Bett , so dass ich am Ende entweder warme oder schlafen .
Endo
Guru
Guru
 
Posts: 559
Joined: December 12th, 2011, 1:00 am

Postby Brandy2014 » February 1st, 2015, 12:44 pm

Hello,
No, not a weak heart or a cold house are / were the cause.
Since she was already very often in a trance and already has a trigger.
Therefore, my guess whether it could be due to the change of the ego.
She also says that some files she noticed a small change daily so others in the two day intervals.
Also curse Files strike which little or not at all.
In German.......

Hallo,
Nein, weder ein schwaches Herz noch ein kaltes Haus sind/ wären die Ursache.
Da sie schon sehr oft in Trance war und bereits einen Trigger besitzt.
Daher meine Vermutung ob es an der Änderung des ichs liegen könnte.
Sie sagt auch das einige Files sie täglich eine kleine Änderung bemerkt bei anderen so im zwei Tages Rhythmus.
Auch curse Files welche wenig oder garnicht anschlagen.
Brandy2014
Newbie
Newbie
 
Posts: 8
Joined: March 7th, 2014, 1:00 am

Postby Endo » February 1st, 2015, 3:52 pm

Odd, I'm not sure what else could be the cause. I'm sorry I can't help you here.
Endo
Guru
Guru
 
Posts: 559
Joined: December 12th, 2011, 1:00 am

Postby LordIceWing » February 1st, 2015, 8:58 pm

I was actually going to bring up something similar today...

I was playing with my slave last night, and we used mindmelter (the 30 minute version) as a part of the play... Track played for about 20 minutes...

This morning, she had a BAD headache...

Has anybody had any similar experience?
LordIceWing
Newbie
Newbie
 
Posts: 15
Joined: June 24th, 2007, 12:00 am

Postby Brandy2014 » February 2nd, 2015, 1:01 pm

I Hello again ...... lol
Is it possible that there may in special circumstances in personality-changing files to nausea?


Hallo ich noch mal......lol
Ist es möglich das es unter besonderen Umständen bei persönlichkeitsändernden Files zu übelkeit kommen kann?
Brandy2014
Newbie
Newbie
 
Posts: 8
Joined: March 7th, 2014, 1:00 am

File in French

Postby cericly » April 22nd, 2015, 7:04 am

Hello I would want to know if it is possible to put file in Frenchman(French people) because I do not speak English
cericly
Newbie
Newbie
 
Posts: 1
Joined: April 19th, 2015, 12:00 am

Postby hypnoidf » April 22nd, 2015, 7:45 am

Bonjour,

Il existe des fichiers en francais ici, il y'a des filtres par langues dans les fichiers.

Bonne journée,
Hypnoidf
hypnoidf
Regular
Regular
 
Posts: 84
Joined: September 28th, 2010, 12:00 am

Postby Nostras » June 19th, 2015, 8:35 pm

Hallo

Das was du da beschreibst sind starke Streßreaktionen. Das Unterbewußtsein oder Körper wehrt sich gegen schädliche Suggestionen. Diese natürlichen Schutzprogramme kann man nicht umgehen.

Bedenke das in den Hypnosen Subliminals verwendet werden. Die sind meist dann nicht gerade sehr nett. (das ist noch milde ausgedrückt)

Streß ist der Feind von Sex. Wenn also schädliche Suggestionen weiter deine Freundin stressen sinkt die Libido in den Keller. Alterserscheinungen sind die nächste Folge von Dauersteß. Besonders Sucht oder ständiges Verlangen setzen den Körper unter Daueralarmbereitschaft.

Ich empfehle stattdessen den ganzen Müll zu löschen.
https://www.youtube.com/watch?v=hARmoVELI0M
Die verschwindente Suggestion

Und stattdessen auf eine Klinische Hypnose zu setzen.

https://www.youtube.com/watch?v=IpbZhgbNlwo

Da wird alles richtig gemacht. Zuerst wird die Energie der Körper und Geist aufgebaut. Ohne diese Grundlage kann man so viel Suggerieren wie man will, die Luft ist sofort raus.
Nostras
Newbie
Newbie
 
Posts: 3
Joined: June 14th, 2015, 12:00 am


Return to Help with Files

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests

cron